Jakie firmy szkolimy?

Od 12 lat z naszych usług edukacyjnych korzystają firmy zarówno z branży finansowej jak i  innych branż oraz osoby fizyczne , które chcą podnieść swoje kwalifikacje, zdobyć wiedzę, umiejętności. Lista…

Czy wysłany dostęp można odroczyć?

Nie świadczymy usług odroczonego dostępu do szkolenia. Zgodnie z obowiązujacymi przepisami oraz ofertami szkoleń dane dostępowe wysyłane są max do 24 godzin roboczych na WSKAZANY adres email  uczestnika.Dostęp taki jest…

Jakie oprogramowanie trzeba posiadać do wykonania kursu?

W przypadku pytań odnośnie oprogramowania należy napisać do konsultanta na czacie lub wysłać wiadomość poprzez formularz kontaktowy Minimalne wymagania techniczne: Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego System operacyjny Windows 2000/XP/Vista/Windows…

Dostałem fakturę proforma, ale nie mam faktury końcowej.

Faktura za szkolenie, dołączana jest zawsze jako załącznik do maila zawierającego dane dostępowe do szkolenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktura wystawiana jest w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.Jeśli przy…

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Każdy zakup na naszym sklepie potwierdzony jest wystawieniem faktury imiennej lub faktury na firmę. W przypadku chęci otrzymania faktury na firmę, prosimy na stronie zamówienia. wprowadzić NIP firmy. Po zaksięgowaniu…

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Faktura proforma generowana jest automatycznie do każdego zamówienia, na podstawie wprowadzonych danych. Po zaksięgowaniu wpłaty wystawiamy fakturę właściwą i przesyłamy na podany w zamówieniu adres email.

Wykonanie testu/ćwiczenia/egzaminu poniżej 80 %.

Jednym z warunków prawidłowego wykonania kursu np Kasjer walutowo-złotówkowy jest uzyskanie w  każdym tescie i egzaminie min.80% Liczba prób ćwiczeń/testu np w każdej wersji kursu Kasjer walutowo-złotówkowy to max 3,…